Betaling / Priser
Priser for medlemskaber og betalingsaftaler fremgår af IThotlines hjemmeside. Første betalingsperiode løber fra betalingsdatoen til udgangen af første betalingsperiode, medmindre andet er aftalt. Hver periode for betalingsaftale faktureres og betales forud.
IT Hotline modtager betaling med VISA, mastercard og flere. Ordre trækkes med det samme – medmindre der er tale om fysiske varer.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.
IT Hotline bruger en godkendt betalingsindløser, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer andet end STRIPE som er vores betalingsindløser. Vi har sørget for SSL på vores online platform.
Medlemskab er personligt for medlemmer og må derfor ikke videregives, udlånes eller sælges til andre.
Ved manglende vedligeholdelse af betalingsaftale vil ethvert medlemskab suspenderes indtil betaling er genoptaget. Forsøg på genoptagelse kan kun stoppes af medlemmet selv.
Konsulent bidrag / Services
Ved køb af konsulent bidrag / services skal afmelding meldes senest 6 timer før for at fortrydelsesret gælder.
Immaterielle rettigheder og brugergenereret indhold
Rettigheder til alt immaterielt indhold på denne platform ejes ekslusivt af IThotline. Herunder og ikke begrænset til; Alle publikationer, billeder, tekster, meta data (ikke brugergenereret), emoji’s, m.fl.
Alt brugergenereret indhold tilhører brugeren selv og kan til enhver tid blive rettet eller slettet.
Medlemskab
Medlemskab og tilhørende betalingsaftale fornyes automatisk og udløber først ved opsigelse. Opsigelse vil træde i kræft ved udgang af betalte medlemskabs-periode. Resterende periode refunderes ikke.
Medlemmer under 18 er ikke tilladt uden værges samtykke fra gældende værge. Ved accept af vores betingelser anerkender du at du IKKE er under 18.
Reklamationsret
Ved køb af fysiske produkter gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
IT Hotline dækker ikke returneringsomkostninger.
Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
IT Hotline
Gammel Vartov Vej 2
2900 Hellerup
CVR: 32256937
Digitale henvendelser skal ske via Min Konto her på siden. Alle køb har tilhørende konto.
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav eller uden forudgående aftale.
Refusion
Refusion vil ske igennem samme metode som der benyttet ved betaling af ordre som er emnet for refusion.
Hvis der er aftalt refusion af anden vi, så bedes I sende jeres bankoplysninger / mobilepay nummer, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på fysiske varer købt i vores Webshop.
Ved køb af digitale produkter frasiges retten til fortrydelses, ved modtagelse af licens eller aktivering af medlemskab.
Ved køb af konsulent bidrag eller services gælder fortrydelsesret ikke medmindre afmelding modtages 6 timer før aftalt tid. Afmelding kan ske under Bookings
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet, være i samme stand som ved modtagelse og senest være os i hænde 14 dage efter fortrydelse er meldt til os.
Anmodning om retur, klager o.li. sker via Kundeservice.
Varens stand, når du sender den retur
Varen skal returneres i samme stand som modtagelse. Evt. plomberinger mm. må ikke brydes.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk
Pr. 15. februar 2016 får europæiske virksomheder og forbrugere en ny digital platform ODR. ODR skal gøre forbrugerklager over vare- og serviceydelser inden for EU lettere at håndtere.
ODR stå for Online Dispute Resolution (online-klageløsning).
For forbrugerne betyder dette, at de kan klage direkte til den europæiske virksomhed hvor der er handlet.
Formålet med ODR platformen er at binde en masse klageinstanser sammen. Forbruger og virksomhed kan være i direkte kontakt med hinanden.
Eksempelvis kan en dansk forbruger skrive sin klage på dansk direkte til feks.en italiensk virksomhed der er handlet med. Klagen maskinoversættes af EU’s egen oversættelsessoftware til italiensk og virksomheden modtager således klagen på deres modersmål.
EU’s OnlineDisputeResolution:
Er der noget galt med din ordre, eller lever den ikke op til dine forventninger, kontakt os da venligst, så vi sammen finder en tilfredsstillende løsning.
I henhold til loven skal vi henvise til flg. link – hvis ikke du ønsker at tale med os først;
http://ec.europa.eu/consumers/odr/