Helpdesk for studenter.
Du kan kan bruge os til alle former for tekniske spørgsmål. Vi har eksempelvis hjulpet private med:
- Rådgivning om fremtidige køb
- Problemstillinger teknisk udstyr
- Mobil
- Bærbar
- Stationær
- Tablet
- Printer
- Apple / Windows / Facebook / Mail / mm. konto
- Virus / Opdateringer
- Meget meget mere….
- Rådgivning om mistænksomme emails / kvittering mm.
- Rådgivning i tvister ved køb af udstyr / licenser
Dette medlemskab giver adgang til:
- 30 % RABAT på services som Akut IT Hotline Hjælp og Ekspert hjælp – Fjernsupport
- IT Hotline Online Support Panel hvor, sager svares inden for 24 timer.
- IT Hotline Online Forum.
Øvrige betingelser:
- Dokumentation på studie kan påkræves.
- Prøveperiode gælder kun for nye medlemmer
- Medlemskab hos IT Hotline fornyes automatisk.
- Der er ingen binding. Medlemskab kan til enhver tid stoppes her: Mit Medlemskab
- Alle data og information behandles fortroligt, sikret og i henhold til persondataforordning fra EU – GDPR
- Vi behandler ingen data under betaling. Alle data behandles sikkert af STRIPE.