TechAssist Pro Konsulent fjernsupport.

Fjernsupport kan foregå på flere måder. Enten udelukkende via telefon – eller hvis der er behov for det – via vores fjernsupport software, som gør det muligt at fjernstyre din pc/mac.

Vores ekspertise og erfaringer er meget bred, hvilket ofte gør, at vi kan hjælpe med mange problemstillinger, der kræver en tværfaglig viden.

Det er dette, der gør IT-hotline til en unik it-support med høj succesrate.

Angiv venligst dit telefon nummer i kommentarfeltet ved betaling.

Vælg venligst en dato herundet og derefter en tid der passer dig.

Du er velkommen til at stille os alle former for spørgsmål angående teknik og IT.

Vores brede erfaring giver os en tværfaglig viden, der gør os i stand til at hjælpe med mange unikke problemer.

Vi står til rådighed med hjælp til problemstillinger, spørgsmå,l eller ved behov for rådgivning, angående:

Skulle dit problem eller dit spørgsmål ikke være listet? Så tøv endeligt ikke med at kontakte os alligevel. Vi er altid klar på nye udfordringer og vil gøre alt hvad vi kan for at hjælpe.
Det er GRATIS at oprette en supportsag hvor efter vi vender tilbage hurtigst muligt. Sager oprettet af medlemmer vil dog blive prioriteret.